joi, 28 februarie 2008

O seara mica si doua gambe mirate

… si am ajuns, in fuga, am dat mana, mi-am aprins o tigara, apoi in jos, pe scari. Ne-a intampinat refuzul, am ajuns cu 5 minute mai devreme, mai aveam timp pentru inca o tigara.
Doua gambe mirate se roaga de mine sa le bag in seama. Sincer, mi se cam rupe de ele, creierul imi e varza, un zgomot infernal mi l-a strapuns. Miroase a iarba, nu e de la mine, sunt sigur…
O chestie mica rupe chitara in timp ce mula de linga incearca sa faca pe Morrison. In fata mea am TRECUTUL, in doua parti perfect… inegale.
Intr-o grota plina de curiosi curajosi, devoratori de timp pierdut, unghii galbene, sclipici pe curea si slituri intredeschise, ... cant, beau si ranjesc prieteneste unor proaspat instrainati de mine, din dreapta o voce mica imi cere o tigara.
Seara a continuat… dar ce a urmat …n-are rost.
Intr-un final am ajuns in fata usii zambind, parca, fericit (nu stiu de ce) si incerand din greu sa nimeresc gaura cheii … apoi… bezna, pina dimineata.

28.02.2008

2 comentarii:

Ingrid Romanov spunea...

te urasc... asa cum ii urasc pe toti!

Calyn spunea...

There is too much hate in you, don't you think? E adevarat... ca sa urasti nu implica nici un risc si e chiar sanatos. Pe cine altcineva mai urasti?