luni, 28 ianuarie 2008

Blind morning

Este 11:24, iar am pus ceasul sa sune la 09:30… degeaba. M-am trezit cam derutat, dar ma bucur ca s-a gandit cineva la mine si mi-a lasat o gura de “good morning california”. Obsesia primatelor continua…
Astazi nu prea am chef sa scriu… pentru ca nu imi place sa scriu in graba… e ca sexul pe fuga, defapt e mai rau… in scris nu simti nici cea mai mica satisfactie, la sfarsit. Exigenta cere concentrare. Iar degetele trebuie sa curga... fara prea multe virgule.
De juma de ora fac ture intre bucatarie si computer… cred ca ar trebui sa inchei aici… smoking kills… steal your time… fuckin’ with you…Today i feel like Tyler Durden: "You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world"

24.01.

Niciun comentariu: